سکوت

╬√↓خاطرات $ƴ ĐḭⱥɌǃɆ₥ من ↓√╬

این روزها زیادی ساکت شده ام ؛ حرفهایم نمی دانم چرا به جای گلو از چشمهایم بیرون می آیند !


وقتي بغضم شکسته شد

و نفس هايم......

غرق شد در اندوه و بي تابي

فقط سکوت با من بود

گاهگاهي که تنم

خسته ار لحظه ها......

به سوي تلخ ترين مرداب زندگي کشيده مي شود

شبهايي که بالشتم.....

خيس مي شد از اشک شبانه و حسرت

فقط سکوت با من بود

ديري است.......

که با درد خود هم آشيان شده ام

وهنوز,........

سکوت با من است

کاش به جاي تو......

بر سکوت عاشق بودم 



نظرات شما عزیزان:

tara
ساعت16:01---4 بهمن 1391
kheili matalebet ghashange...doost dashti bia be webe manam sar bezan.tabadole link ham konim...bashe?montazerama


پاسخ:مرسی عزیزم باشه حتما میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 4 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 3:26 بعد از ظهر توسط ღ.ღZAHRA DELKHASTEღ.ღ | |

Design By : Mihantheme