╬√↓خاطرات $ƴ ĐḭⱥɌǃɆ₥ من ↓√╬

این روزها زیادی ساکت شده ام ؛ حرفهایم نمی دانم چرا به جای گلو از چشمهایم بیرون می آیند !

چــِـهـ خــُـوبْـــ مـیـشُــدْ تـُـــو هــَمـیــــنْ رُوزآ ...

خــُـدآ مـیــُـومــَـد

و

بـوسـَــمْ مـیــــكـَرْدُ

و

بــَعْـدْ مـیـگــُفْـــتْــ:

ایــن چــَـنـْـدْ وَقـْـــتْـ دآشْـتـَـمْ بـآهـــآتــ شـُـوخـــے مـیــــكــَـرْدَمْ...

بــِـبـیـــنـَمْ جــَنــْـبـَــشـو دآرے یـــآ نــَـهـ...

 

 

حال میفهمم معنی حرف های کسی را که میگفت

 

میراندی ام و من باز احمقانه میخواستمت

 

لعنت به غرور بی غیرت من

 

حال میفهمم معنای نخواستنت را

 

چه شب ها که تا صبح برای نبودنت بغض میکردم

 

وحیف از اشک هایی که فرو ریخت و هیچکس نفهمید جز من و خدای

 

من و تو باور نکردی

 

باشد

 

بگذار نفهمد وسعت دلتنگی ام ومعنای صداقتم را

 

بگذار نفهمد

 

امروز وقتی از کوچه های خیالم میگذشتم

 

فصل برگریزان دلم بود

 

تازه فهمیدم که پاییز چقدر تنهاست

 

و چه زود پاییز سر رسید در تقویم روز شمار زندگی ام

 

و نمیدانستی که تو تولد دوباره منی...

 

 

 

آروم آروم به نبودنت عادت میکنم 
 
چون هیچوقت داشتنت رو تجربه نکردم.
 
دیگه به داشتن چشمهای پر از حسرتم عادت کردم 
 
سهم منم همینه تنهایی تنهایی تنهاییانقدر این بغض گلومو 
 
سنگین کرده که حتی نمیتونم حرفامو اینجا بنویسم
 
 دیگه بی هوا خندیدن رو یاد گرفتم.
 
دیگه تنهایی رو خیلی وقته یاد گرفتم 
 
تو نگرانم نشو همه چیز را یاد گرفتم ...
 
یاد گرفتم چگونه با تو باشم بی انکه تو باشی
 
 یاد گرفتم نفس بکشم بی تو...و بیاد تو
 
یاد گرفتم چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن
 
 و جای خالی ات را با خاطراتت پر کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 / 7 / 1392برچسب:,ساعت 2:10 بعد از ظهر توسط ღ.ღZAHRA DELKHASTEღ.ღ | |

Design By : Mihantheme